dinsdag 10 september 2013

Pauline 5!!!

Pauline is jarig op 28 augustus, maar zij kreeg vandaag haar klasfeestje!
Hieperdepiep, Pauline is 5!

Ze nam de verjaardagskoffer mee naar huis en vulde deze met allerlei leuke spullen:
een walvis. Je ziet duidelijk het gaatje op zijn rug dat hij nodig heeft om te ademen, als hij boven water komt! 

Ze had ook haar knuffel mee van toen ze geboren was, een schaapje "Snoepie". 


Mama Barbara en "tante" Aurore kwamen meevieren. Ze hadden een leuke cd bij met dansmuziek. Dus gingen we dansen in de echte disco: lichten uit, gordijnen dicht, spot op de discobal en dansen maar!
Mama Barbara en tante Aurore toonden ons de juiste danspasjes!

 We leerden ook over Venetië. Dat is in Italië en ze zeggen daar "Ciao!" Pauline had foto's mee van de straten van Venetië: water! Je rijdt er niet met de auto of de fiets, maar je vaart er met een bootje of een bootbus! 

We hebben ook geleerd dat ze in Venetië van maskers houden, dat ze heel mooie maskers hebben. Als ze een feest geven, dan is dat een gemaskerd bal! Een maskerade! En wij deden dat ook!
Pauline had voor de klas een ponyspeelgoedje cadeau gedaan, en alle kinderen kregen ook een masker om te kleuren en zo waren we klaar voor het gemaskerd bal!
 
Wie ben ik?

Wie ben ik?

En ik?

Herken je mij?

Wij zijn...?

Een gemaskerde Spiderman?

Rikketikketik, wie ben ik?

We werden ook verwend met een stukje zelfgemaakte taart! Njam!



En vuurwerk om af te sluiten! 
Gefeliciteerd, Pauline!










Geen opmerkingen: